joi, 12 iulie 2012

Frumusetea statiunii Cortina D'Ampezzo

Cortina d'Ampezzo este situat într-un oraş mic, doar un mic punct pe hartă pe care puţini oameni ştie, care este în frontieră din Italia şi Elveţia. Desi oamenii nu mulţi ştiu oraş mic, puteţi auzi despre brandul italian în aer liber "Dolomita". Dolomtes, face parte din Alpi sistem de munte, este numele de o bucată de munte continue, care trec prin nord-est a Italiei. Cortina d'Ampezzo este doar în centrul de Dolomtes. Este numit perla de Dolomtes pentru dealurile sale violente, şerpuit peisaj forestier şi bogat.

Alpi este un vis atât de la distanţă pentru mine că nu vreau să mă gândesc. Visul este viu din nou, doar atunci când am vedea din "patrulat World" într-un blog munţi stâncoşi în picioare goale în cerul albastru ca şi unghiile. Sub munte este pădure, prerie, casele cu flori proaspete şi, de asemenea, biserica.

Aici este Dolomtes din nordul Italiei. Am decis să merg acolo, dupa numai o secundă. Am concentra asupra Cortina d'Ampezzo, printre oraşele mici, care situate în munţi. In timpul iernii, acesta este paradisul de schi în timp ce o mulţime de oameni care sunt pasionat de alpinism şi pe picior de călătorie în timpul verii. Aici este ghid montan şi de renume şcoală pentru studiul alpinism Toate acestea ma face sa iubesc mai mult Cortina-mi place mai mult decât pot să spun. ...... Pearl Acest Dolomtes "devine destinaţia mea în cele din urmă.

Acest oraş fermecător este construit revolving un pătrat şi Turnul cu Ceas. Hotelul Corona este decorat cu lucrările remarcabile ale artiştilor din Italia secolului 20. Hotel Regina este un hotel de familie pe care am rezervat în prealabil de către Pensiune Mondială. Acesta nu este departe de centrul orasului si este la fel de frumoasă ca în fotografie. Acest hotel de familie este responsabil de cea mai bătrână femeie ca de obicei, fiica şi fiica-in-lege numai ei ajuta cu ceva de lucru. Există mai multe camere disponibile, deoarece nu multi invitati trăiesc inch nu am cerut să plătească depozit (zece la suta si rar), în avans, atunci când am check-in femeie in varsta, cu creier inteligent este prietenos. Camera este de obicei de tip occidental - curat si cald, prin care se poate vedea peisajul exterior.

Eu nu pot să aştept să văd în jurul. Aşa cum a promis în e-mail, bătrâna doamnă îmi dă multe hărţi şi carte de referinţă pentru gratuit şi prezintă o linie mai aproape de meu de a avea un eseu pe jos, în după-amiaza. Am avut nici o idee pentru a face un plan fără hartă de Cortina, aşa că am acceptat sfatul ei. Am petrecut două ore pentru a ajunge la poalele dealului. Poate am putea economisi foarte mult timp dacă pot lua avizul de funcţionare a vehiculului liber înainte de timp.

Niciun comentariu: